måndag 22 februari 2010

Power Drink Energy Boost

Är inte helt säker på namnet men jag skrev vad burken sa... Denna köpte jag i Italien och fanns i tre smaker: Original (som jag recenserar nu), Cola och Súgarfree.

Utséende: Grön burk, ungefär samma färg som V Afternoon Wake Up Call. En blixt går igenom burken och i den står det Energy. Visste inte riktigt vad jag skulle sätta för namn. Ganska missledande burk.


3/5


Smak: Doftar som Red bull och har även en liknande smak. Dock smakar den på något sätt starkare. Ganska sur men god ändå. Någon liten konstig bismak som jag inte riktigt kan beskriva. Men den bismaken försvinner efter några klunkar.


3/5

Inköpställe: Livs i Moena, Italien.

Pris: Ca 7 Svenska kr.

Resultat: 6/10. Finns inte så mycket att säga. god smak fin burk men inte mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar