söndag 17 januari 2010

Monster Hitman Energy Shooter

SMX Drinks som importerar Monster Energy till Sverige avslöjade förra året att dom ska släppa 2 nya Monster 2010. En shot och en burk. Plötsligt igår såg jag shoten inne på Pressbyrån! Har också fått tips om att den ska finnas på 7-Eleven.

Utséende: Svart plastflaska som är större än de normala shotsen. 89ml (Burn Shot t.ex. är på 50ml). Ett silvrigt "Monster-M" i mitten av ett sikte. Texten "Monster Hitman Energy Shooter" under. Energy Shooter passar bra in med tanke på siktet. Tyvärr var etiketten på min flaska ganska dåligt påklistrad, mycket luftbubblor och veck men jag ger ändå högsta betyg pga att det är den snyggaste shoten jag sett!


5/5


Smak: Doftar exakt som outspädd jordgubbssaft och smakar faktiskt likadant! Med en besk/söt eftersmak. Väldigt söt Jotdgubbssmak. Bränner lite i halsen de första klunkerna. Den här känns starkare än t.ex. Burn Shot. God, tror dock det hade varit godare med lite mer smak av "originalet", alltså päronaktigt.


4/5


Inköpställe: Pressbyrån


Pris: 30kr


Storlek: 89ml plastflaska med skruvkork.


Resultat: 9/10. God smak och väldigt snygg flaska! Att det är mycket dryck i är ännu bättre!


3 kommentarer:

  1. ska knulla i mig en sån nu

    SvaraRadera
  2. gott? antagligen en av de äckligaste energidryckerna ja druckit även om det är en shot

    SvaraRadera
  3. Vart kan man köpa sån?

    SvaraRadera