torsdag 25 februari 2010

Schwarze Dose 28

Utséende: Jag måste bara först säga att jag är ett stort fan av cleana, stilrena burkar. Jag gillar även matta färger. Schwarze Dose 28 stämmer in på båda. Enligt mig är detta en av de absolut snyggaste ED-burkarna, utan att överdriva. Den mattsvarta burken pryds längst ner av en guldig fågel och texten "Schwarze Dose 28", under det står det "ACAÍ". Vet inte riktigt vad ACAÍ betyder men jag gissar att det är smaken...

5/5

Smak: Luktar smultron! Smakar väldigt starkt av smultron också! Man skulle kunna beskriva smaken som Dextrosol Tropical! Exakt samma eftersmak. Man skulle även kunna beskriva smaken åt X-Ray Pomegranate hållet. Sjukt god! Synd bara att den inte finns i Sverige!

5/5

Inköpsställe: Agip utmed Autobahn, Tyskland.

Pris: 45 svenska kr. Dyrt!

Storlek: 250ml

Resultat: 10/10. Sjukt snygg burk och sjukt god smak! ändå dåliga var nog priset..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar