söndag 7 februari 2010

Burn Mocha

Burn (Coca-Cola) har nu kommit med en ny smak! Burn Mocha, alltså smak av kaffe. Första EDn jag ser i Sverige med kaffesmak.



Utseende: För det första vet jag inte hur de tänkte när de gjorde burken, den är så fladdrig så att man kan tro att det är aluminium-folie. Annars är burken lik Burn Juiced, fast med brunt istället för grönt.



4/5



Smak: Luktar faktiskt inget speciellt... Det första jag la märke till är att den inte är kolsyrad. Smakar lite lätt av kaffe med mycket mjölk och honung. Väldigt ovanlig smak vilket höjer betyget mycket! Kanske lite för lite kaffesmak men pga att det är så nyskapande med kaffesmak (i Sverige iaf) blir betyget högt!



5/5



Inköpställe: 7 Eleven, GBG



Pris: runt 30kr



Storlek: 500ml



Resultat: 9/10. Nyskapande smak och fin burk (trots materialet...)

Bild kommer...

7 kommentarer:

  1. jo den var rätt god,fick hem 2 hela pallar här om dan.

    SvaraRadera
  2. jag drack en idag, det var det äckligaste och blaskigaste jag har druckit. Smakade som oboy blandat med vatten och en liten skvätt med kaffe... men de finns nog de som tycker att det är gott! och lite nyskapande är det väl...

    SvaraRadera
  3. Den gick att drycka, men både mina vänner och föräldrar tyckte att den smakade äckligt. Dessutom tycker jag att den inte är värd dom pengarna den kostar. Jag menar, det smakar som om man drack kall kaffe med mjölk. Man förväntade sig kolsyrad energy med kaffesmak lol.

    SvaraRadera
  4. Den smakar kalas. Vi fick två plattor till jobbet och tydligen var det bara jag som tyckte om den. Så jag fick ta hem allihopa :D

    SvaraRadera
  5. Jag tror att kaffe älskare kommer gilla den och äldre personer generellt. Men för p12or som är EDs masskonsumerare kommer den inte vara populär. Urrssssh den smakar jö eckliiiigt, kan se det framför mig..

    SvaraRadera
  6. den är fladdrig för att den inte är kolsyrad, alltså inget tryck i burken, de andra burkarna är exakt samma material..

    SvaraRadera
  7. "Nyskapande smak"? Smakar som valfri Is-latte/is-kaffe som sålts på burk de senaste typ 8 åren... Lite drag av Gevalias Icepresso, fast mildare...

    SvaraRadera